Suntem onorați să anuțăm câ, începând cu ianuarie 2020, lansăm programul nostru de formare “Curs Detailing Auto”, în Pipera. În atelierul nostru amenajat și dedicat exclusiv detailing-ului auto, participanții au la dispoziție ultimele echipamente, soluții chimice și instrumente tehnice apărute pe piață, pentru a învăța, pratica și experimenta. Că ești pasionat de mașini, entuziast sau profesionist în domeniu, vei găsi la noi cele mai bune condiții în care să înveți și să perfecționezi această nobilă artă: detailing auto.

Nu-ți face nicio grijă dacă ești total începător. Vei avea tot ce ai nevoie, inclusiv suportul și ghidarea constantă din partea tutorilor academiei, astfel ca tu să faci primii pași în detailing auto cu încredere totală în abilitățile și cunoștințele tale.

“Adevărata frumusețe vine din simplitate.”

Spălare și Curățare
100%
Poliș auto
100%
Detailing auto
100%
Cosmetică auto
100%
  • 2 traineri
  • Experiență de învățare personalizată pentru fiecare participant
  • Cursuri 100% practice
  • Practică pe mașină, nu pe elemente pe stative
  • Maxim 4 participanți în grupă
  • Suport de curs și consultanță ulterioară cursului asigurate
  • Vizite gratuite de suport și ghidare la 2 proiecte ulterioare cursului pentru fiecare participant

curs detailing auto

Detailing auto înseamnă procesul tehnologic și chimic prin care mașina este adusă în starea inițială (din fabrică) din punct de vedere estetic. Procesul de detailing auto începe cu spălarea și decontaminarea, urmate de eliminarea totală sau reducerea la minim a impactului vizual al imperfecțiunilor din lacul de vopsea (coajă de portocală, zgârieturi, plasă de paianjen etc.) cu ajutorul șlefuirii abrazive. Urmează redarea luciului și a profunzimii culorii vopselei cu ajutorul mașinii de poliș, după care mașina e pregătită pentru tratamente de protecție și strălucire (ceară, sealant, coating etc.).

În detailing auto, atenția și accentul sunt puse pe calitatea aspectului vizual final și pe micile detalii care oferă efectul de luciu și oglindire superioare chiar și mașinilor de showroom.

curs detailing auto

Curățarea, decontaminarea și pregătirea mașinii | 09.15 – 16.00

În prima zi acoperim toate aspectele legate de spălarea, curățarea, decontaminarea și pregătirea mașinii pentru etapele următoare. Includem aici eliminarea bucăților de asfalt, a prafului de frână, uleiuri/grăsimi, gaze de la revopsire, gunoaie din lac și orice alte tipuri de contaminări. De asemenea, acoperim diverselor tipuri de produse chimice folosite, cu accent pe conținutul lor, astfel încât participantul să aibă în vedere protecția mașinii și a mediului de diverse componente chimicale nedorite, în paralel cu echilibrul cost/eficiență. Ziua se încheie cu detailing-ul interior, la pachet cu diverse practici de curățare și soluții chimice folosite.

09.15 – 11.00 | Spălarea corectă a caroseriei

  • Pre-spălare (spumă activă)
  • Spălare manuală cu două găleți, cu mănușă premium de spălare
  • Decontaminare cu argilă (clay bar)
  • Eliminarea bucăților de asfalt și ale altor elemente solide și/sau uleioase
  • Curățarea zonelor dintre portiere și habitaclu
  • Uscarea corectă cu prosoape, sigură pentru vopsea

11.00 – 11.15 | Pauză de cafea

11.15 – 13.00 | Spălarea corectă a compartimentului motor și a jantelor

  • Izolarea și păstrarea în siguranță a părților electrice din compartimentul motor
  • Procesul de spălare și produsele specifice spălării compartimentului motor și închiderea lucrării
  • Urcarea corectă și în siguranță a mașinii pe cric hidraulic
  • Dejantarea corectă și spălarea și curățarea jantelor
  • Spălarea și curățarea compartimentului roților – folosirea pensulelor și aplicarea soluțiilor specifice
  • Rejantarea corectă

13.00 – 14.00 | Pauză de masă

14.00 – 15.30 | Detailing interior

  • Aspirarea corectă
  • Curățarea și reîmprospătarea elementelor de plastic și cauciuc (trimuri, butoane, grile de ventilație, chedere etc)
  • Curățarea tapițeriei textile cu soluții și perii dedicate și aplicarea tratamentelor finale de protecție
  • Curățarea tapițeriei din piele cu soluții și perii dedicate și aplicarea tratamentelor finale de protecție
  • Folosirea corectă a tornadorului și soluțiile potrivite
  • Dezodorizarea corectă și aplicarea corectă a odorizantelor
15.30 – 16.00 | Concluzii finale ale zilei

Poliș și detailing | 09.15 – 16.00

Ziua a doua o petrecem explorând, în mod practic, procesele tehnologice și chimice de corectare a lacului de vopsea, pentru a oferi acel luciu mașinii care oprește lumea în loc sa o admire, fie că vorbim de mici corectări, fie ca vorbim de intervenții ample asupra lacului. Participanții află aspecte tehnice despre vopseluri și lacuri, cum sunt aplicate, cum pot fi recunoscute ca tipuri și ce abordare de detailing să aleagă, în consecință, în funcție de densitatea lacului. Fiecare participant va lucra cu mașina de poliș rotativă, aparat de șlefuire, diferite tipuri de paduri (spuma, lână, micro-fibră) și diferite tipuri de discuri abrazive.

09.15 – 11.00 | Diagnoza stării lacului de vopsea

  • Inspecția lacului de vopsea, cu aparat de măsurare electronică a densității vopselei
  • Identificarea imperfecțiunilor, defectelor și reziduurilor din lacul de vopsea (zgârieturi, plasă de paianjen, urme de frecare incorectă, coaja de portocală, gazare dupa revopsire și a gunoaielor din lac) cu ajutorul lămpii de inspecție a vopselei
  • Instructaj în folosirea corectă a mașinii de poliș rotativă împreună cu padurile și pastele specifice etapelor de poliș

11.00 – 11.15 | Pauză de cafea

11.15. – 13.00 | Corecția lacului de vopsea

  • Mascarea elementelor de plastic și cauciuc cu bandă adezivă specifică 
  • Participanții folosesc mașina de poliș, padurile și pastele specifice pentru a elimina plasa de paianjen și zgârieturile superficiale de pe capota și portierele mașinii de lucru, urmând întregul proces de poliș
  • Participanții folosesc mașina de poliș pe componentele din plastic ale mașinii (bară față/spate, carcase oglinzi) pentru a învăța diferența față de poliș-ul pe componente metalice
13.00 – 14.00 | Pauză de masă
14.00 – 15.30 | Detailing pe lacul de vopsea
  • Reducerea sau eliminarea efectului de coajă de portocală prin două tipuri de șlefuire: uscată și umedă
  • Participanții practicâ șlefuirea manuală umedă cu grade de abrazivitate 2000 – 2500 – 3000
  • Participanții practică șlefuirea manuală uscată cu grade de abrazivitate 1500 – 2500 – 3000 – 6000
  • Participanții folosesc mașina de șlefuit pentru eliminarea zgărieturilor adânci în lac

15.30 – 16.00 | Concluzii finale ale zilei

Închiderea lucrării | 09.15 – 13.00

Ultima zi a cursului e dedicată închiderii lucrării. Acum că mașina a fost readusă în stare inițială din punct de vedere vizual, participanții învață ce tipuri de închideri pot fi folosite, pentru se asigura că efectul vizual este amplificat și se păstrează o perioadă cât mai mare de timp și că lacul de vopsea este protejat împotriva elementelor naturii, coroziunii, razelor UV sau a nisipului și calcarului din apă. Practic, a treia zi e despre cosmetică auto – ceruri, sealant, coating polimeric, semi-ceramic, nano-ceramic etc.

09.15 – 11.00 | Aplicarea cerurilor, sealant și coating

  • Scoaterea benzii adezive de protecție și degresarea temeinică a mașinii
  • Tehnici de aplicare a sealant-ului și coating-ului, rectificarea eventualelor erori și lustruirea finală
  • Aplicarea cerurilor, a dressing-ului pentru anvelope și trimuri exterioare
  • Identificarea chimică a elementelor metalice polișabile și polișarea lor corectâ
  • Curățarea și tratarea geamurilor

11.00 – 11.15 | Pauză de cafea

11.15 – 13.00 | Recapitulare și concluzii finale de curs

  • Sfaturi practice pentru participanți, în vederea abordării proiectelor de detailing
  • Tehnici de comunicare cu clientul, pentru o diagnoză cât mai detaliată și clară a așteptărilor
  • Moduri practice, oneste și realiste de stabilire a prețurilor și timpilor de lucru, în funcție de nevoile clientului și starea mașinii
  • Înmânarea diplomelor de participare și a pachetului cadou

Ce Spun Cursanții Noștri

Informații utile

Întrebări frecvente

Am gândit cursul 100% practic, în sensul că nu vor fi momente în care participanții stau pe scaune și instructorul povestește. Teoria, explicațiile detaliate ale echipamentelor sau chimicalelor și diferitele concepte tehnice din detailing vor fi expuse și dezbătute ca parte din practică sau demonstrație. De exemplu, în partea de poliș, instructorul va executa pașii de poliș cu explicațiile aferente și participanții vor aplica imediat. Toată teoria va fi în suportul de curs (caietul cursantului).

Pe mașină. În general, în cursurile de detailing și poliș, practica se face pe componente de caroserie puse pe stative. Noi credem e foarte important ca, în curs, participanții să fie expuși la mediul real de lucru – clientul vine cu mașina întreagă, nu cu o capota sau cu o portieră, nu?. Pe lângă asta, pozițiile de lucru pe portiere sau pe aripi sunt diferite și vrem ca participanții să le experimenteze, înainte de a face o lucrare. 

Mașina de lucru va fi una din următoarele: Audi A3 Sportsback, Opel Astra J, VW Lupo, BMW Seria 1.

Foarte bine! Și dacă nu strică participanții, îi vom pune noi să strice. Greșeala e cea mai bună sursă de învățare. Una e să spunem noi “fiți atenți să nu faceți așa, că stricați lacul”, alta e chiar să se intample și participantul să vadă exact despre ce e vorba, ca pe viitor să-și adapteze corect modul de lucru.

Deci, greșeli vor face toți participanții, forțate sau neforțate, ca parte din procesul de învățare. Nicio grijă, mașinile de practicâ sunt special alese pentru a se putea greși pe ele.

Toți participanții vor avea propria mașină de poliș și pastele de lucru pentru fiecare pas de poliș. Marca diferă, în sensul că unii vor lucra cu mașină Festool, alții cu mașină Milwaukee. Mașinile de șlefuit sunt Festool și Metabo.

Toate sunt mărci premium profesionale.

Pastele de poliș și padurile vor fi de la Festool, 3M, Chemical Guys, Rupes și Teroson. Participanții vor lucra cu toate, în diferite combinații, pentru a putea vedea avantaje și limitări la fiecare, din propria practică.

Abrazivele sunt de la Festool (discuri granat), 3M (trizact), Meguiar’s și Kovax. Cele mai cunoscute și folosite pe piața internațională de detailing.

Cerurile, sealant și coating sunt de la Chemical Guys, Koch Chemie, Labocosmetica și Gyeon.

Nu. Participanții sunt încurajați sâ vină cu haine confortabile, care pot fi un pic murdărite. Fiecare participant va primi mănuși de speciale, ochelari de protecție și un șorț de protecție dedicat detailing-ului auto, pe care îl vor putea păstra.

taxă de participare

Curs Detailing Auto

RON 2500
  • 2.5 zile de curs
  • Suport de curs
  • Gustări, cafea, apă & răcoritoare zilnic
  • Două vizite de lucru și mentorat ulterioare
  • Certificat de absolvire

ÎNSCRIERI

Pentru înscriere la “Curs detailing auto”, ne poți vizita la atelierul nostru, ne poți suna, sau ne poți trimite un mesaj folosind formularul din dreapta sau email – contact@detailingpremium.ro.

  • 0725.707.714 | 0738.974.377
  • Blvd. Eroilor 126, Voluntari
  • Luni - Vineri, 08.30 - 16.30
Close Menu